۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۵۸

سردار یوسفعلی زاده:

مسئولان در اعزام کاروان های راهیان نور همراهی و حمایت کنند

مسئولان در اعزام کاروان های راهیان نور همراهی و حمایت کنند

بجنورد - فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی بر توجه و حمایت مسئولان در اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق هشت سال دفاع مقدس، تأکید کرد.

سردار حسینعلی یوسفعلی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: مسئولان استان به برنامه راهیان نور به عنوان یک کار مهم فرهنگی و اثرگذار توجه کنند و در اعزام کاروان ها متمرکز شوند.

وی اعزام کاروان راهیان نور به مناطق هشت سال دفاع مقدس را یکی از بهترین و اثرگذارترین برنامه ها با توجه به تهاجم بی رحمانه دشمنان که علیه جوانان ما صورت می گیرد، عنوان کرد و گفت:  در تابستان امسال بیش از ۱۳۰۰ نفر از اقشار مختلف بسیج از طریق سازمان اردویی و گردشگری سپاه به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده اند.

سردار یوسفعلی زاده همچنین از اعزام پنج هزار و ۷۹۵ دانش آموز خراسان شمالی در تابستان امسال به اردوهای راهیان نور خبرداد و گفت: این تعداد شامل سه هزار و ۱۷۱ دانش آموز دختر و دو هزار ۶۲۹  دانش آموز پسر بوده  که در قالب ۱۱۷ اتوبوس از مناطق مورد نظر بازدید کردند.

وی اظهار داشت: گرچه برخی از ضوابط در چارچوب دستورالعمل بین سپاه و آموزش و پرورش رعایت نشد اما در مجموع با هماهنگی و تلاشی که صورت گرفت، این تعداد اعزام شدند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی  در ادامه با اشاره به اینکه اردوگاه سپاه استان در منطقه جنوب ظرفیت استقرار ۵۰۰ زائر در هر مرحله دارد، از عموم مردم دعوت کرد تا از این ظرفیت مناسب استفاده کنند.

سردار یوسفعلی زاده تصریح کرد: از ۱۵ اسفند سال ۹۳ تا نیمه اول فروردین سال ۹۴ حدود ۲۰۰۰ نفر ظرفیت اعزام داریم که این اعزام ها شامل اقشار مختلف بسیج به ویژه قشر دانشجویی و جوان خواهد بود.

 

کد خبر 2511371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha